Lendava bo v poletnem času obarvana s številnimi dogodki, ki bodo popestrili dogajanje tako za obiskovalce kot za domačine, prav tako pa se razvija tudi nova ponudba v turistični pisarni ter na lokaciji stolpa Vinarium. Prepoznavnost Lendave pa dvigujeta tudi priznanji, ki sta jih mlada lendavska vinarja pred kratkim prejela na mednarodnih ocenjevanjih vin.
Na novinarski konferenci v Turistično informacijskem centru so predstavniki Občine Lendava in turističnih organizacij predstavili poletno dogajanje, razširjeno ponudbo z lokalnimi izdelki in spominki v turistični pisarni in nove atraktivne zgodbe na lokaciji stolpa Vinarium Lendava ter na vinsko turistični cesti. Lendavo želijo turistično razvijati in ponujati obiskovalcem nove vsebine ter jih na ta način čim dlje časa zadržati.
V Zavodu za turizem in razvoj Lendava so vzpostavili trgovinico s spominki, lokalnimi izdelki in vinsko ponudbo. Velik poudarek dajejo lokalnim izdelkom domačih ponudnikov, s katerimi sodelujejo že vrsto let preko domače tržnice in seveda z vinarji, katerih ponudba prav tako krasi police trgovinice. Poletno dogajanje se je pravzaprav že pričelo, saj številne organizacije in društva pripravlja večje in manjše dogodke, ki so v minulih dveh letih potekali okrnjeno.
Ta konec tedna se bo odvilo koncertno dogajanje na parkirišču Športnega parka z zasedbami Zlata Žila, L’amour Fou in Crvena jabuka. V nadaljevanju poletja bodo dogodki obarvani predvsem kulinarično, vrhunec prireditev pa obeta Festival Vinarium med 26. avgustom in 3. septembrom z osrednjima prepoznavnima prireditvama Bogračfestom in Lendavsko trgatvijo ter spremljevalnimi dogodki. Podrobnejši spored vseh prireditev je objavljen na spletni strani www.lendava-lendva.si ter v občinskem glasilu Lendavske novice.
Tudi na lokaciji stolpa Vinarium bodo nadgradili turistično ponudbo s tako imenovanim zipwine, pri čemer bodo obiskovalci stolpa in ziplinea deležni še vinske izkušnje, konec poletja pa imajo v Turistični zvezi Lendava vabi še v načrtu znova vzpostaviti kulinarično doživetje z večerjo pod zvezdami, kar bo še dodaten motiv za turiste, ki si želijo posebnih doživetij. Od začetka delovanja jeklenice so zabeležili okoli 1300 prodanih vstopnic, obisk je povečan predvsem ob koncih tedna.
Z lokalnimi vinarji so že začrtali pot do razvoja skupne blagovne znamke in vzpostavili promocijske kanale doma in v tujini, preko katerih se bodo lendavska vina lahko predstavljala. Idejno zasnovo dobiva tudi tako imenovana hiša Guinnessovega bograča, v kateri bi obiskovalci kadarkoli lahko posegli po tej najbolj prepoznavni jedi, hkrati pa bi na tem mestu lahko dobili vpogled v vse prireditve ter zmagovalce Bogračfesta.
K turistični prepoznavnosti s svojim delom v največji meri prispevajo posamezniki. Mlada lendavska vinarja sta pred kratkim prejela posebni vinski priznanji. Dr. Bojan Kulčar je na mednarodnem ocenjevanju vin Decanter World Wine Awards v Londonu za Laški rizling 2020 pod blagovno znamko Kuli prejel srebrno medaljo, Sebastijan Gjerkeš pa je na mednarodnem ocenjevanju vin v New Yorku za Cuvée letnik 2021 pod blagovno znamko Zoknjak Winnery prejel srebrno priznanje. Obe vini sta tudi v vinski ponudbi turistične trgovinice.
M. Z.
vir: lendava.si