Pozor, naj vas ne osrečujejo visoki “akcijski” popusti v višini 30% in več!

V Slovenskih trgovinah je postalo tradicionalno, da skoraj vedno manipulirajo z nami s popusti, ki se gibljejo celo do več kot 50%. Če bi spremljali posamezni izdelek, ki je doživel tako visoko akcijsko ceno bi ugotovili, da je v preteklosti podobno ceno že imel brez popusta. Drugače je ob razprodajah oz. t.i. čiščenju zalog, ko se proizvodi zamenjajo z novimi. Zakaj trgovcem uspeva prodajna poteza “visokih” popustov?

Visoki popusti, uspešna prodajna poteza zaradi naše cenovne občutljivosti!

Slovenci smo v zadnjih letih postali izrazito cenovno občutljivi, zato se prodajalci še kako zavedajo, da v trenutku “manipuliranja” z visokimi popusti ne razmišljamo racionalno. To pomeni, da niti ne pomislimo ali je ponujena cena s popustom RES AKCIJSKA ali gre le za prefinjeno označbo, ki je sprožila “našo srečo” in posledično nakup. Prodajalci so namreč ugotovili, da so popusti glavni sprožilci naše nakupne odločitve, zato se je seveda redno poslužujejo.

Se tudi vi prepoznate ob “vabilu” s pripisom »popust«, »znižanje«, »akcija«, »najnižje cene«, »super ugodno«, »vroče cene«, »hude cene”…

Če ste tudi vi med njimi je prav, da v trenutku, ko “nastaja” vaša nakupna odločitev premislite ali izdelek sploh potrebujete in če ga, ali izdelek s popustom, ki vam ga ponujajo ima vrednost, ki jo boste zanj plačali.

Uredništvo