Skupina je na pomurski glasbeni sceni že uveljavljena. Kam segajo vaši začetki?

Naši začetki segajo v daljne leto 1999, ko smo pravzaprav začeli še kot otroci. Od takrat se je menjalo nekaj članov zasedb. Trije člani – glavnina pa smo tu že od samega začetka delovanja zasedbe.

V zadnjem času ste zasedbo dopolnili z ženskim vokalom. Kako je prišlo do sodelovanja?

foto: arhiv Blue Planet

Res je. Zelo smo veseli Katarine, ki je prevetrila našo zasedbo in jo hkrati tudi poživila. Prinesla je veliko svežine in novega zagona. Ob njenem prihodu se je korenito spremenil tudi naš repertoar.

 

 

Pravkar je izšla vaša nova skladba. Kdo so avtorji? Od kod navdih za to?

Veseli smo našega novega izdelka, ki je avtorski. Ideja se je porodila pred kratkim, zato smo vložili veliko energije in truda, da smo jo lahko realizirali pred samim božičem.

Pod glasbo in besedilo se je podpisal naš klaviaturist Bojan Koltaj, aranžma pa sta pripravila Denis Pozderec in Nejc Tratnjek iz studia Old House Production. Za videospot pa smo poskrbeli sami, režiral in posnel ga je namreč naš kitarist Jože Glažar.

Avtorske skladba ustvarjate sami. Morda sodelujete še z drugimi ustvarjalci?

Prvi album, TELO SE KRIVI, smo ustvarjali sami. Seveda pa sodelujemo tudi z ustvarjalci, kot so Alex Volasko, Roman Sarjaš, Feri Lainšček …

Zadnje čase pa se trudimo ponovno ustvarjati sami, saj so avtorske stvari tiste, pri katerih se lahko najbolj izraziš.

Kaj vašo skupino naredi drugačno od ostalih?

Lahko bi rekli, da smo si v teh dobrih dvajsetih letih delovanja ustvarili določen renome na domači sceni. Kar pa ne pomeni, da se ne bi trudili biti še boljši in prepoznavnejši. Vsekakor pa so posebnost naši nastopi v živo, oder in nori žuri.

Vaši dosedanji uspehi?

Naš največji uspeh je nedvomno naš elan za delo, vztrajnost in prijateljstvo, ki smo ga spletli skozi vsa ta leta. Ostalo je vse relativno. 😉

Kako je koronakriza vplivala na vaše glasbeno ustvarjanje?

Ja, saj to ni potrebno na veliko razglabljati, koronakriza je glasbeni industriji vzela veliko.

Kaj zajema vaš repertoar?

Trudimo se, da je naš repertoar čim bolj urban in da zajamemo čim več občinstva, ki ga lahko zabavamo. Tako bi po domače lahko rekli, da se najde za vsako dušo nekaj.

Po čem ocenjujete, da je bil vaš nastop dober?

He he, po tem, koliko novih strank smo dobili na njem … In seveda po odzivih publike.

Kako gledate na družbena omrežja? Jih pogosto uporabljate?

Družbena omrežja so pomembna predvsem pri promociji glasbenikov in njihovega ustvarjanja. Tako dandanes nekako ne gre brez tega.

Kaj vas čaka v prihodnosti? So predvideni projekti, ki jih lahko napoveste in že zdaj razveselite svoje oboževalce?

foto: arhiv Blue Planet

Zaenkrat si vsi želimo čim prej nazaj na odre in pred publiko. Nato pa seveda ustvarjati naprej.

Kaj bi sporočili našim bralkam in vsem svojim zvestim oboževalcem?

Vsem vašim bralkam in bralcem pa seveda tudi našim zvestim oboževalcem želimo prijetne božične praznike ter veliko zdravja in osebnega zadovoljstva v letu , ki prihaja. Seveda v upanju, da se čimprej snidemo.

Videospot skladbe si lahko ogledate tukaj.

M. Z.