Biznis s prodajo ljubezni zaradi Covid-19 ogrožen! Kako se služi in “ljubi” sedaj?

Padec zaslužka v panogi prodaje ljubezni je bil enako neizbežen, kot tudi v marsikaterem drugem poslu. Covid-19 je namreč prinesel ukrepe, ki so prepovedali osebne stike in sladkih prihodkov je bilo kmalu (pre)malo oz. ponekod nič. Toda, iznajdljivejši so odšli na varen, svetovni splet.

Iznajdljivejši prodajalci ljubezni so odšli na varen, svetovni splet

Prodajanje ljubezni na spletu pa seveda ni preprosto, še posebej, ko si “zvrziran” na posel z osebnim stikom. Na težave opozarjajo dekleta z Otoka in menijo, da “kazanje prsi ni dovolj in tudi vložek v opremo ni zanemarljiv.”

Tudi spletne strani s podobno vsebino z druge strani Atlantika poročajo o porastu povpraševanja po tovrstnih spletnih vsebinah. V ZDA poročajo o kar 75 % povečanju ponudbe.

O prehodu tradicionalnih uporabnikov na svetovni splet pričajo tudi številke. Iz februarja na marec 2020 poročajo o veliki rasti iz številnih držav po svetu. Na Danskem beležijo več kot 50 % rast novih uporabnikov ljubezenskih vsebin na spletu, v Izraelu slabih 50 %. V Belgiji je rast znašala 35 %, v Švici več kot 25 %, v sosednji Italiji pa skoraj 10 %, poroča spletni portal racunalniske-novice.com.

Uredništvo